Aku dan Ayah

1:56 PM

dalam kete.
sedang borak ngn pakar bawa kete. (pak cik apin)
dia ni yg ajar aku bwk kete.
(tapi la ni lesen x lepas2..kui2)
x tau cane le masuk topic ni.
die cter pasal perasaan jadi ayah...

die kate,
tiap2 dalm kuarge mesti ader anak yg overdrive pangai dier...hik3 (aku lah contohnyer..;p)
aku kater,
dier tnyer ape aku wat lau ayah aku marah..
aku ckap laa..."aku diam...wat dono..."
aku ckap ag...

"salu aku jek salah...! papehal, nme aku yg hebat nih di sebut!, agak menyirap larh!!"
pas2 aku gelak... >,< hahaahaha!
die pon kater...

"2 namenyer...kurang ajar versi senyap2...."

aku diam la...pikir dalm 10 saat....
memang betol la pe dia ckap...

"ayah ni, ader ego...lau ko diam jek..mkin skit ati laa...so, kurang2 jawab la "ya" or "okay"..."
"bpak ko 2 boss! so...depan anak laki, xkan nak jadi pondan, lemah k hape...tol x!??"

hik3...

dier ckap ag..

"nanti ko jadi ayah,,,ko tahu laa....bile duit x cukup...anak x dngar kater..."
"yela, minx duet pon,,...minx 1001 alasan...haha..."
"kurang2 gaji kena 4 angka...3k pon x tentu le tahan..."
"ayah ni, syg anak2 dier mcm syg bini dier....x kurang pon...cume cara yg laen2 jek..."
"jgn r ko "banned" bpk ko pulak..."
"sebaik mane ayah...mesti jauh lubuk ati dier..ader perasaan sedih, sekit ati bile anak dier wat bnda x elok, layan dier ntah pape..."
"so...dier kater, ayah or bapak mesti kena "EGO" baru anak x pijak kepala or x hormat..."
"EGO...."
"itu yg laki perlu ader...."

aku dengar, pon sadis jek....
aku x tahu aku besar jadi ayah yg cane pade anak2 aku....
mungkin ag teruk or hebat!! >,<

aku. syg ayah aku.
(huh......=,=")


cinta itu tiada batasan waktu

0 balasan:

ealsreinzberg. Powered by Blogger.